Så länge sen

Hey dolls!

gud det var länge sen jag bloggade har glömt bort att jag hadde en blogg haha. Det har hänt massor under tiden jag har köpt en bil Mini Cooper , har gift mig och lever livet med min udnerbara man .
Har haft semester 4 veckor har gjort spontana saker haft skit kul. Sen har jag varit i Norrköping hälsat på en släktning som jag inte borde ha gjort vilket jag ångrar =/ men när det gäller min familj så blir jag så naiv vilket jag inte borde va ( de har gjort så mykt illa mot mig ) trots det så ändå jag vet inte vad jag ska göra eller säga nä'r det gäller de. Mitt liv har varit berg och dalbana till och med värre.

Ibland önskar jag att allt mitt hjärta bär på det är som tung börda!1111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0