Kulturkrock !!!

Om jag fick bara se er och visa er vad jag har idag, men det går inte . Samtidigt så 
måste jag intala mig själv att de kommer aldrig vilja ha kontakt med mig ,
pgv att jag har valt ett väg som de inte tyckter om inte bara det utan min
lycka.
Min lycka för de va inte viktig, för de var viktigast deras lycka.
 Att förstöra mellan 2 personer som älskaar varandra
det brydde de sig inte om ,de tänker på sig själva.
Även om de hade lyckats förstöra , jag hade varit krossad än en
gång och de hade varit lyckliga och inte brytt sig om mig.


Men ändå efter allt så saknar jag de.




Cause I'm so fed up,You got me messed up.Things just ain't the same
And I'm ready for change.





Kommentarer
Postat av: Aline

Gud vad jag känner igen mig i ditt inlägg. Ibland måste man sätta sig själv först, speciellt när det kommer till ens egen lycka

2011-02-06 @ 21:16:04
URL: http://alinescloset.blogg.se/
Postat av: ladymuffin :)

gillar din header!

2011-02-06 @ 21:40:23
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0